Mtv music awards

Heej!
Nu är jag hemma. Förut på eftermiddagen så kom Rebecca och Alexander. Dom stanade och fikade och kollade på kattungen. Sedan stack dom. Jag dushade i typ 1 timme. Satt lite vid datan. Sedan kom emelie. Vi fixade oss. Sedan åt vi och drog in till Love Stockholm. Nice. Fast det var fan inge kul väder! Regnade som fan. För jag hade bara tygskor, jeans, linne och tjocktröja. Så det var lite kallt. Mina föter fryser as mycket nu. Haha. Men aja, i kungsträdgården på love stockholm vare några killar som kollade as mycket på oss och gick as nära och skit. Så vi började snacka med dom och vara med dom lite. As shyssta var dom i alllafall. Och snygga för den delen. Men aja, sedan drog vi hem, skjutsade hem Emelie. För hon skul va barnvakt.

När jag kom hem så var Felicia och Mickan här. Dom kollade på kort och skit. Så de va skoj. Sedan satte jag mig och myyste framför MTV Music Awards. Nyss fick jag se när Robert Pattinson och Kristen Stewart kysstes, dom tog hem priset för bästa kyssen.

Juste, nya sommarplågorna är



                   Alors en Danse

..........................................................................



                                     Calefornia Gurls

Kommentarer
Postat av: hmmm....

och skit.... och skit.... och skit... och mera skit

2010-06-14 @ 09:46:48
Postat av: Anonym

*carlifonia gurls

2010-06-14 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0