SYSTEMKAMERA BILDER

Heej!
Idag vaknade jag. Åt lite frulle. Snart kommer Rebecca och Alexander och kollar på kattungen. Och sedan drar dom till Elfvik. et itne om jag följer med. Får se. Men nu har jag hittat sladden från systemkameran. Så nu blire bilder från typ New York, Örebro och  Kattungen. Puss!!












bryant park






Central Park

Nyheter om Ipad utanför Apple butiken vid Central Park.








Imagine




Dakota Building. Där John Lennon blev skjuten.















Jag på Times Square


på hard rock café




Felicia och Slush


jag och lite Felicia


Jag med Abercrombie modellen. Jag döööööööööööör


Mamma och Felicia på Rocke Feller Center


Ny shoppat




Restaurang där Sex and the City har spelats in. Jag satt på Carries stol.



frihetsgudinnan i bakgrunden


Ground Zero


Ipad hysteri












Abercrombie skjorta och abercrombie shorts.


Alltid med en Starbucks frappe i handen.


haha. Alla skrattar samtidigt. Älskar bilden!
I SoHo


Felicia langar en av sina många underbara poser.



-----------------------------------------------------------------------------------


Lite random bild. aja. haha pluggis.
----------------------------------------------------------------------------------


Hahahah orättvis bild!


<3








OM NI INTE AKTAR ER KOMMER HON OCH TAR ER. HON VET VARU BOR.


bRUNA TJEJER HAHA. ÄLSKAR BILDEN.








-----------------------------------------------------------------------------------


dansen. fotat av linnea



-----------------------------------------------------------------------------------


Restaurang. Minnesmiddag för farfar. Johanssons släkten.
------------------------------------------------------------------------------------


Mamma och Lil Wayne :D


Jag och lil Wayne


hihi sötnos!

ny tröja från H&M. ljusrosa. 79:-


älskar dig lil wayne

Dom som har orkat kolla på alla bilder är fan stars! haha minnen..
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0