Lördag :D

Heej!
Igår nattade vi killarna. Vi somnade. Även jag haha. Sedan väckte Felica mig och vi kollade på Robin Hood. Sedan vare nån random kille som ställde sig utanför huset ( lägenheter) och började skrika. Så vi gick ut på balkongen efter typ en halvtimme. För ingen annan kom ut. Så han frågade om vi kunde komma ner och öppna till honom. Men vi sa koden. Men den funkade inte. Så jag fick gå ner och öppna till han -.-' Typ 17 var han. Men asså jaa, han frågade om vi ville följa med in. Men nejtack! Så jag gick upp och vi fortsatte kolla. Sedan gick vi och la oss. Men jag kunde inte sova :( Så jag kollade på min mobil i typ 2 timmar. Somnade vid typ 3.

Idag vaknade jag av att Kristoffer och Gabriel stökade utanför. Så jag gick upp. Kollade på tv. Åt frulle. Sedan fixade vi oss. Spelade lite Star Wars, tvspel. Sedan vare pasta karbonara. Sedan drog vi hem på Felicias moppe.

Nu ska jag tvätta håret och fixa mig. Chao!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0