Grattis MoaÅkesson 20åe

tje!
Vi gick och la oss vid typ halv 2 kanske. Vid 3 vaknade jag av att mitt öra gjorde så fucking ont. Dunkade i hela huvet. Väckte pappa. Tog 2 alvedon. Vi satt lite vid tvn. Sedan gick jag och al mig igen fast jag hade så jävla ont. Grät som fan. Aja. Vaknade idag. Kände nästan ingenting, fast det kändes som lock för örat. Sedan åt vi lite frulle, kollade vänner. Jaa, det är det vi har gjort till typ för 20 minuter sen. Då drog anna hem.

Nu sitter jag och Felicia och kollar tv. Haha. FAST jag ska spela tennis snart. Måste ju röra sig lite ;)

Juste, min kusin fyller 20 idag så vi skulle dit om nån vecka och fira henne. Men jag kan ju inte komma. Är ju på konfa då. Puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0