Sthlm City

Heej!
Idag vaknade jag vid typ 10. Drog in till stan med Anna, Emelie och Linnea. As nice. Typ rea överallt. Jag handlade för typ 1000 spänn idag :$ hihi. Var i stan till typ 5. Drog hem en snabbis. Sedan drog jag, Emelie och Anna och tränade lite. As nice. Sedan drog jag hem, kökade och Dushade. Sedan kom Anna och Linnea. Vi chillade och kollade vänner och så. Sedan drog Linnea hem. Jag och Anna har varit på en prommis i regnet. Nice faktiskt. Snackade lite. Nu sitter vi framför tvn och kollar på vänner. Anna har somnat ^^  Ska nog lägga oss snart. Puss!!

Dagens köp

  • bikini topp. Svart med nitar, skit snygg - Gina Tricot   80:-
  • stor t-shirt - Gina tricot   99:-
  • tröja med texten "The beat goes on" - Monki   89:-
  • navelpiercing, rosa tärning - Punk Shop   99:-
  • mys dress - Bik Bok   600:-
  • läppglans coocos - H&M   29:-
     

As nöjd med allt. Mjukisdressen var dock lite för dyr. Aja, det vare värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0