Skolavslutning!!!

Heej!!
Tisdag
Mötte några vid tennishallen. Cyklade till södergarn. Där väntade vår klass. Så först hade vi massa lekar. Sen vare frågesport. En fråga om varja person i klassen. Min var: Hur gammal är Hillevis syster Felicia? Och sedan var jag med på Eloises fråga också ; Vem är Eloises ärkefiende? Och jag var ett alternativ. Fast det var inte rätt som tur va. Jaja. Sedan körde vi brändboll. Och det va as kul. Men sedan kom det en klass som gick i andra ring. Som ville köra mot oss. Haha shiet. Det var as kul! Sedan drog jag och Filippa hem till henne och käkade kladdkaka. Sedan vare hem till mig. Sedan till stan.
Köpte:
Tröja (svart & vitrandigt) - H&M
Ovarsized linne (vit & blårandigt) - H&M
ljusrosa mjuk tröja - H&M
trosor - H&M
örhängen - Ur och penn

Sedan åkte vi hem. Fixade mig. Sedan vare klasspiknik. As nice. Vi hämtade upp eloise. Så sedan vare mat och brändboll. Hann bara vara med lite. För sedan vare ju dans. Gick bra. Fast asså dubbelpiruetter på vänster... Haha. Får öva lite.



Onsdag
SKOLAVSLUTNING?!?!?!??!?
Åkte till eloise. Där va anna, linnea och emelie också. Vi fixade oss. Sedan drog vi till skolan. Jag hade på mig en blå Abercrombie klänning. Vita tygskor. Först i klassrummet. Sedan vare skolgården. 9orna sprang ut. Nu bli jag älst i skolan haha. Aja. Sedan vare några som spelade. Bl.a Jacob och Tobias som spelade och sjöng En vän med en bil. Dom var as bra. Jag kunde typ hela texten haha. Sedan vare typ betygen. Hajdå till alla. Moralez ska ju byta klass, så det är inte kul. Han var faktiskt en del av klassen.

Men jag drog hem och hämtade pengar. Sedan vare grönan!!!! As nice!! Med dom bästa. haha. Extreame. Insane. Pop expressen. Frittfall. Slänggungan. Vildamusen. Bergochdalbana. Asså omg Pop expressen med Justin Bieber, sen är mitt liv perfekt. Haha. Var där i typ 6 timmar. Sedan åkte jag hem. Och drog på dans. Sedan åkte jag hem och chillade. Pallade inte gör nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0