Paradise island :) baseball jacka

Heej!
Nu sitter jag på landet. Kom hit igårkväll och då grillade vi. Spelde kort och gick ner till vattnet. Idag började jag dagen med ett morgon dopp. As nice!! Sedan gick vi upp och åt frulle och så. Nu har Felicia precis stuckit hem. Så jag och pappa sitter och kollar på prinsess brölloppet :) haha. Katterna har börjat trivas riktigt bra här. Speciellt den lilla. Men förut hittade vi inte den. För då hade den gått och lagt sig i min sko och somnat. Naaw sötnos. Vi hörs sen! Puss!!

men den här godbiten köpte jag iförrgår.



Dock inte jag som har på mig den, men ni fattar grejen va?

H som i Hillevi!!!


Finns i alla dom här färgerna. Jag valde blå för att det inte är så många som har den. Jag känner ingen som har blå. Så då blir man lite mer ensam med den lixom. Dom flesta har rosa och röd. Iallafall dom som jag har sett.

Men jag tog ju H eftersom jag heter Hillevi. Men Eloise skulle också köpa en sån i rosa. Men hon börjar ju inte på H så det skulle ju blitt lite konstigt med ett random H. Så hon köpte inte den.

ALLA FÄRGER FINNS PÅ DERAS HEMSIDA!!!!



Kommentarer
Postat av: ahahah älskar dig babie

hahaahahaahaah

haahhahahahah

hhhahahhahaha

hahahaahhhaha

ahhahahaahhaha



ELLER "H" SOM I HEDI<33333333333333333333

2010-06-20 @ 22:08:49
URL: http://dddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0