Motions människor!

Heej!
Igår rymde kattungen en stund. Men sedan hittade vi den under soffan haha. Men igår chillade jag hemma och så. Klippte gräset. Sedan drog jag och Eloise till stan. Skoj vare! Jag köpte en baseball jacka. Mörkblå med vita ärmar. Men ett H på såklart! Sedan drog jag hem. Och åt middag med my lovely family.

Idag vaknade jag. Upptäckte att jag avr ensam hemma så jag satte på as hög musik. Nice! Sedan drog jag och mina vänner och spelade tennis i tennishallen. Vann faktiskt 2 gem haha. Sedan drog vi till centrum. Jag köpte 2 par jeans. REA på h&m så dom kostade 100:- styck. Sedan fikade vi. Och nu är jag hemma. Ska börja packa. För vi åker till landet ikväll och kommer hem på söndag tror jag. Kommer inte kunna vara inne på msn. För pappas dator har inte msn. Kaanske skype. hillevijohanssson@skype. Måste dra Puss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0