LinneaÅkesson (L)


Tjee!
sorry för dålig uppdatering. Men det är så att Linnea Åkesson hr våltat med bilen 4 gånger. Ligger på sjukhus nu. Har sytt i fingrarna, armbågen och i armen. Bröt handleden och benet. Hjärnskakning. Hon är fan hela mitt liv nu. Så jävla orolig. Har gråtit som fan. Satt på tunnelbanan när jag fick reda på det. Du betyder allt för mig älskling. Saknar dig. 

Har snackat med henne typ 24/7 det senaste dygnet. Vill bara höra ditt skratt. Tänk hur nära det var..

Just nu är hon mitt liv. Hon betyder ALLT. Och då menar jag det värkligen! Jag älskar dig mer än allt annat. Du skulle bara veta vad som händer om du dör. Då finns jag inte många minuter till. Äkta kärlek.

Jag saknar dig så in i helvette. Inga ord kan förklara min kärlek till dig. Tänker på dig och gråter.

Btw. Jag är i skåne nu. Samuel tar studenten snart. Fixar som fan nu. Alla är as stressade. 

ÄLSKAR DIG LINNEAÅKESON BÄSTAVÄNN!



Jag vet hur tårar smakar
Jag vet hur läppar ler
Och nu vet jag hur kroppen skakar när man inte orkar mer
//LinneaÅkesson

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0