jag älskar dig

hej alla bloggläsare,
hillevi vet igentligen inte om att jag gör de här menmen
måste få ur mig allting och jag kan inte skriva de på min blogg.

jag älskar dig, de har jag alltid gjort. men jag vetinte
det går för fort fram, och jag vet att det iallafall inte kommer
bli seriöst på något sätt. vill inte göra dig ledsen, vill inte att
vi ska bli ovänner igen.. jag älskar dig och saknat dig,
:(    <3a




sen hillevi hjärtat, å.. du är perfekt! finns alltid för en
du är som en syster för mig. om en växt var kärlek,
skulle jag ge dig alla skogar i världen. jag älskar dig glöm inte det
jag saknar dig så det finns inte, ord finns inte för att beskriva
dig. om du bara vore här, jag skulle krama dig tills mina armar
var lama, jag skulle sagt hur mycke jag älskat dig. ellerja
jag skulle försökt. du är så fin, du är som min egna sol
solen på dagen, och månen på natten. du gör min dag varje dag
you give me everything just by breathing.
i love you biatch, remember it all your life
/ellinor

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag älskar dig ellinor. Vi har inte träffats så mycket. Men jag vet ändå vad vi har. Och vad riktig vänskap betyder. Ellinor Paulsen. Ett namn på en underbar person. Som är älskad av alla och som inte går att inte älska. Du betyder allt i mitt liv. En droppe visar min kärlek till dig. Räkna alla droppar i alla sjöar i hela världen. Då förstår du hur mycket jag älskar dig. <3

2010-06-29 @ 14:36:16
URL: http://sssunshinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0