Autmatic

Hej! ♥ Efter middagen så drog jag till Erika. Jag var där med mina vänner. Nice. Vi drog till Hustegaholm och typ chillade och badade och så. Mysigt värre. Sedan åkte vi  hem till Erika. Förvära kläder var as blöta. Vi badade bara i underklääder så jaa, det såg ut som jag ade kissat på mig haha. 

Somsagt drog vi hem till Erika sen och drack te. Och bytte om o så. Sedan tog jag bussen hem. Var ensam på hela jävla bussen, as läskigt vare! Men men nu är jag hemma. Dock med blött hår..

Här kommer lite bilder från kvällen. Och imorn blir det först vettrenären med katterna. Vi tror att en av katterna har typ bröstcancer eller mjölkstockning eller nåt. Och efter det blir det grönan med vännerna. Puss! ♥


Hannah lånade min jacka^^


Sötnosarna


haha erika död?






Erika i hörnet


Hannah




Foto: Moi


Hannish






Haha oseriösa som fan


jag..........








ståååål




hihi



hahahhahahahahah





  


cool bild hannah

tack för ikväll vännerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0