spelar roll vad jag gör, du märker inte mig, varken ser eller hör.

hej alla! <3
idag så var jag på gott humör! :D
jag och linnea gick till skolan, sedan hade vi hemkunskap där, jag var med eloise.
det var as kul!
och sedan efter skolan så gick jag till doktorn ( för min tå)
och efter det så skjutsade mamma mig hem till eloise, där vi planerae helgen :)
fullt upp asså xD sedan skjutsade hennes pappa hem mig (A) snällt va?!
sedan har jag pratat med älsklingen i telefonen <3
nu ska jag typ äta lite mat och sedan lägga mig. så jag e riktigt pigg tills imorn :)
dagens outfit: blå tröja med ett flätat skärp i midjan och jeanse :)

men det har varit en bra dag, jätte glad över mitt liv :D
tack till alla som har hjälp till att göra mitt liv till det det har blivit till <3

pussar Hillevi

jag och linnea <3 från i julas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0