Mitt hjärta är öppet och alla bara strör sallt

Idag så hade jag skola, ganska gul, faktiskt :)
matilda i min klass visade mig en ny låt som värkligen gjorde min dag!
"ser du stjärnan i det blå" med smyR & McBusta.
jag har bara dig i mitt huve då <3
aja, sedan så gick jag hem och pluggade kemi, snackade i telefon (igen) <3
och nu ska jag gå o lägga mig för att jag e helt slut efter allt pluggande... :)
men sedan har jag också lyssnat på lite låtar ev sofijah,
särskilt sorglig är "du var så mkt" och "när livet sviker".
dom är så himla bra asså shiet!! LYSSNA PÅ DOM! så jävla fina texter!!
fast jag sitter alltid och gråter till dom här låtarna. :'(
tänker bara på dig, hur du kunde göra så mot henne...hur fan kan du göra så här mot henne?
vill bara komma ner till dig och trösta dig asså bästa vän! <3 LINNEA ÅKESSON

aja, men idag så hade jag på mig mina nya grejer från zara, och urban outfitters.
fast inte skorna såklart ;) kommer bild snart, ska bara hitta min datasladd först.

KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG! <3 TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT! <3
GLÖM ALDRIG DET<3 JAG GÖR ALLT FÖR DIG <3

puss puss Hillevi

Kommentarer
Postat av: Hon som du brukar gå till skolan med ;)

hejehjehjeh! jag hittade din blogg! kul :D när startade du den? haha jag fattar om du tycker d e kul att blogga men efter typ några veckor kmr d bli längre och längre mellan inläggen... :/ haha ses imorn! ska vi gå till skolan då?



see you and love you <3

2010-01-26 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0