lördag

idag så vaknade jag o eloise typ klockan 12 och sedan åt vi frulle ;)
och när vi hade fixat oss så åkte hon hem till sig och jag följde med,
för jag skulle bara hämta en av mina väskor hemma hos henne.
sedan tog jag bussen hem ;)
så jag bara slappade o snckade i telefonen o datan :D
sedan åkte jag till elin babe klockan halv 7
när jag kom fram så åt vi tacos och snckade ;)
sen åt vi godis o popcorn och kollade på the reader! så himla bra!!!!!!!!<3
men också sorglig :(
men efter det fixade vi min header och snackade :P
sedan gick vi o la oss. tack för en underbar kväll babe <3

en väldigt schtekig bild från Brasilien!



kisses Hillevi <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv min älskade älskling! <3

2010-01-31 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0