heej <3

igår så var jag i skolan, ganska chill :)
sedan åkte jag och eloise in till stan och shoppad lite grejer,
en tröja från urban, ett par klackisar från zara och ett par jeanse från zara.
en hel outfit klar :D
sedan åkte jag hem till mig och hon hem till sig.
men sedan typ klockan 8 efter middagen så åkte jag hem til henne igen,
där va anna, emelie och linnea <3
vi hade as mysigt och satt och chillade och pratade ( i hennes garderob :D)
aja, senare kom albert och joel hem till eloise och vi typ snackade lite typ
mysigt!
senare så gick alla typ men jag stannade kvar för jag skule sova där :)
men asså vi var helt spårade innan killarna kom så vi bara satt och skrek och så
idag när jag vaknade hemma hos eloise så var det inte roligt för min halls :(
men jag tog lite te, så det kommer nog bli bra.
men just nue är jag hostig/ hes/ ont i halsen m.m.
men idag så efter att vi hade ätit frukost så hämtade papi mig
och sedan dess har jag varit hemma och chillat / datan / städat / pluggat ;)
det gick lite så där med pluggandet men men ... :D
nu på eftermiddagen så har jag suttit framför paradise hotel XL :D
love it!!!!
och snackat i telefon med min älskling <3

en bild från min skola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0