eloise och hillevi is da shit ;)

tjenare allihopa!

igår så var jag i skolan, rätt nice faktiskt! :)
spanska prov -.- men det gick faktiskt ganska bra , hoppas jag iallafall.
men efter skolan så var jag o mamma i centrum och köpte mellis till mig och eloise ;)
2 kakor och en socker bullle, värsta tjockisarna jue xD nejdå
men sedan satt vi vid datan och kollade film och bara chillade.
men sedan fixade vi oss och åkte till stan typ klockan halv 9 och skulle träffa några.
det var faktiskt lite weirde för vi träffade as många på bussen :D
men sedan åkte vi hem efter några timmar och kollade film, snackade i telefonen
och åt chips och godis :D
och typ klockan 2 la vi oss.
en jätte mysig dag. tack eloise för idag <3
snackade lite med alexander :P fast han va as dryg -.-
aja, skit i han nu.
filippa och hannah ska ha tjejmiddag snart :P
taggar som fan :D

pussar Hillevi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0