ABC

tjenare allihopa! :)
idag så var det en as nice dag! först började jag 9.15 och då hade jag spanska.
vi hade vikarie så jag bara satt och ritade :D
sedan på engelskan så var det chill, vi satt och snackade; jag ello anna och linnea ;)
och på livskunskapen så skulle vi säga några sänkningar och hur man skule bemöta dom ;)
tjejerna kom på ; - har inte du äckta uggs? - nej, för min pappa betalar inte.
fett bra jue :D
men sedan slutade vi, klockan 12. så jävla nice jue!!
då gick jag anna och eloise till centrum och fikade, på tindras ;)
gott!
sedan så var jag bara hemma och pluggade kollade på tv och typ så :)
men asså jag var på nyheterna, på 1an.
för dom filmade i centrum när vi gick förbi :P
men det har varit en kul dag idag för jag och eloise har planerat morgondagen i detalg :D
så kul asså! <3


pussar hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0