träningsverk -.-

hejhej alla blogg läsare! :D
jaa vad ska jag säga, jag var i skolan som vanligt och det vi kul. :)
vi övade dansen som vi ska köra på fredag på föräldramiddagen ;)
så vi kom lite late till matten men vafan...? :D
så det va typ det som hände idag i skolan :P
men efter skolan så skulle jag till doktorn igen för att fixa mi tå.
men joel skulle också dit till samma hus :D så jag mötte han där och va lite förvånad :P
men det gick bara bra, och jag behöver inte komma dit nån mer gång,
för det har läkt som det ska och så :D så när jag skulle åka hem,
så lallade jag typ runt lite i centrum för det det var 18 minuter till bussen gick -.-
men när jag kom hem så hade jag en sån jävla träningsverk asså
det gick knapps att gå, hela dan i skolan har jag stönat och höllit på
för det gjorde så *** ont asså :(
men jag satte mig vid datan typ tills det va mat :)
köttfärssås och spagetti. mums! fast vi fick det i skolan också men vafan :)
och till efterrätt så hade min snälla papi köpt hem semlor till oss! :D
så himla gott!! med en massa mendelmassa.
aja, efter maten så satte jag mig vid datan igen för att
jag hade så jävla ont :( stackas mig. nee, skoja bara.
börjar låta lite som kissie nue xD haha
jag ska typ gå och fixa lite grejer nue och sedn sova :P

en bild från i fredags ;)


outfit:
klänning - odd molly
lack leggings - gina tricot

fler bilder från i fredags kommer snarast :P

puss puss älsklingar
Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0