cha cha!

cha cha!
igår så gjorde jag nog inget speciellt tror jag..pluggade mest och slappade
framför datan. och till middag åt jag en thailänsk gryta med nudlar, typ en wok (stavning). gott!!
och jag gick och la mig ganska tidigt. måste vara pigg vettu.
och idag när jag vaknade så var det 22 minus!!  inte kul?
men jag skulle ta bussen 07.10 till tandläkaren.
men på bussen så dubbelkollar jag tiden, och då visade det sig att jag hade tid 22 mars. så det var bara att dra hem igen. men sen tog jag bussen kvart i 8 igen.
och mötte linnea och destiny på dalängen. funnie!
och jaa, det avr en vanlig dag förutom att vi slutade 11.50?!
lärarna hade typ planeringsdag eller nåt skit. så då drog jag, anna och linnea till centrum och kikade lite där innan jag drog hem för att plugga ännu mera.. tyvärr så måste jag det, har biologiprov imorn.  

det jag ska göra idag:

 

plugga biologi

skriva ett tal till hemkunskapen

mäta lite grejer till ett projekt i bilden

plugga spanska

snacka med linnea


snyggingar (a) <3





eller vad tycker ni?

love Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0