farsan!

tjenare!
jag och anna vaknade typ halv 11 eller nåt. då åt vi frulle först och sen fixade vi oss och gick ut och åkte pulka. och sen skulle vi baka cupcakes så vi kollade typ as länge efter ett recept men när vi hittade ett så tyckte vi att det var för jobbit så vi tog en kladdkaka dom hade istället :P gott! så vi satt och tjockade oss framför tvn.
och sen kom mamma och hämtade mig vid typ 5 och då handlade vi lite i centrum. tacos! :D
och när vi va klara med det så åkte vi o hämtade ello som skule äta med oss.
och när vi hade ätit maten så satte vi oss vid datan och kollade lite.
vi bestämde oss för att gå på bio :P så vi fick springa till bussen, vi han precis!
så vi åkte till centrum och kollade på farsan, den va as bra!
och efter bion så åkte vi hem till ello och chilade och så, och sedan åkte jag hem eftersom jag ska till foki imorn. så det var min dag asså :D
bilder kommer inom kort!


XOXO Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0