simning!

heej! :D
så jävla nice asså!
idag började jag 09.10 och slutade 10.10! :D nice va?!
det var för att vi badade på gångsätra :D
och efter det drog jag och eloise hem till mig och åt ägg o bakon! :D
och sedan for vi in till stan. jag köpte ett par jätte söta trosor på topshop!
oxh en as stor muffins från american cookie som ligger mitt i galerian.
choklad muffins doppad i appelsin choklad! hur gott låter inte det? :O
kostade 30 kronor, men det var värt det tyckr jag. vad tycker ni?
sedan drog jag till tandläkaren, men när jag kom dit sa dom att jag inte hade tid idag.
så jag fick bara åka tillbaka igen. när jag kom tillbaka stog ello och väntade på mig på t-centralen. juste, jag lämnade in min klocka för att den var trasig :S men det gick att laga sa dom!
jaa, sedan var det dans 18-19. disco, as kul jue!
och när jag kom hem så var det parma skinka, sallad, fetaost m.m. och vitlöks bröd.
och nu ska jag snart gå upp och läsa ut mina 2 böcker som jag har i läxa.




se ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0