top model

idag vaknade jag klockan 10 kanske :P
vi åkte hem till farmor för att äta en sen lunch :P
och fira att min farbror mats har kommit hem från brasilien, där han ahr bott ett tag nue.
det var fläskfilé med pasta och sås, as gott jue!!
och till efterrätt så fick vi en fruktsallad med massa olika frukter.
och jag fick presenter också :D av mats fick jag en handduk, några tvålar och en parfym :D
och sedan fick jag av snälla farmor också, en alla hjärtansdag present :D
ett jätte fint ljus med lite grejer i. as coolt jue! och vi åkte hem därifrån kanske 16.00
och hemma så städade jag lite och sedan plugagde jag lite -.-
och sedan drog jag iväg till eloise och hämtade henne och fortsatte
hem till annapanna :P där fick vi middag; tacos :P  alltid lika gott! :D
sedan kollade vi på tv lite, men vi tyckte att det blev lite tråk efter ett tag,
så vi fick den bra iden att vi skulle vara modeller :)
vi hade såhär olika teman, typ; bitchig, söt, djur, saknad, rörelse, dans m.m.
och liniz va fotograf. så man fick ta ett foto för varje tema, det va as kul jue!!!! :D
och när alla hade tagit sina bilder så betygsatte hon poängen. jag vann!!!! :D
haha, det va inte så seriöst men ändå... ;) och detta höllde vi på med till typ klockan 12. :P
eloise gick hem kanske halv 11,
men sen va vi så himla trötta så alla satt och höllde på med sina mobiler.
fast jag kom på en grej faktiskt! jag var den ända som inte åt godis (godisförbud)
och alla andra åt typ as mkt :P men sen var alla as trötta utom jag,
jag var inte ett dugg trött! :D det lönar sig att inte äta godis! :P
men sen kom liniz föräldrar och hämtade mig och liniz.
och skjutsade hem mig :D sååååå snällt asså!
och när jag kom hem så gick jag och la mig efter ett tag.

bilder kanske kommer snart, anna ska bara ladda upp dom först :D

efterätten farmor har gjort:



en bild på mig linnea och eloise <3


fler bilder kommer senare :)

juste; dagens outfit: grå oddmolly klänning med svarta glansläggings :P

Kisses Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0