stockholm "/

hejhej!
när mamma skulle hämta mig så sa vi hejdå, as gulligt. alla mina älskade vänner.
och jag fick massa rosetter av linn som jag skulle ha till mina naglar, såå gulligt!
så mamma skjutsade mig till central station och allt gick bra,
jag satte mig på bussen och precis när dom hade börjat köra så skickade buss chauffören runt ett paket med massa "special k" snacks. så mysigt asså! för jag lyssnade på musik också, så det blev en härlig stund ^^ och sedan satt jag bara och lyssnade på musik och försökte sova.
me sen ringde linnea och sa att hon var magsjuk :(
så då fick jag gå av bussen i eskelstuna och så fick jag vänta där på en ny buss som jag skulle ta hem till stockholm igen. men jag hade ju inte nån biljett så jag hoppades att jag skulle få åka med.
men det fick jag som tur va, fast bussen va försenad -.-
men jaa, så jag tog den hem igen och då mötte mamma mig där.
så ***** jobbig dag asså.. för jag åkte från skolan 12.50 och kom hem igen 18.20...det tog 5 och en halv timme! :O
så när jag kom hem var jag helt slut asså "/
så jag satte mig vid datorn medan dom andra fixade maten ^^
ris och en thailänsk wok med soya. as gott! vi åt framför tvn med beck.
och sedan flyttade vi oss till soffan. asså det såg så himla kul asså,
jag och felicia satt med varditt lager från en alladin ask, mamma satt med an anthon berg choklad ask och pappa satt med en vingummi påse ^^ Familjen Johansson..min familj. hahah :)
och sedan satt jag uppe med min dator - msn - facebook.
och sedan ringde det typ nån av max kompisar........ -.-

men nästa helg så kommer jag ner till ormesta och tar över! ;)



dagens outfit:
odd molly tunika / klänning
svarta byxor - urban outfitters
uggs - foot locker


Kommentarer
Postat av: näääärkebruden

älsklinggggggggggggggg:(

jag är ledsen att de blev så här?

men nästa helg då jävlar:)

puss

2010-02-28 @ 10:27:07
URL: http://dddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0