skidskor

hejhej :)
idag så var det frilufsdag, så jag åkte skridskor, med anna, linnea, emelia och ello :)
på kottla ofc. vi började typ 10. och då åkte vi ett varv och sen
var vi hungriga xD så vi satte oss mitt på isen och käkade mat :)
jag hade med mig en dubbelmacka och en semla och lite vatten.
och sen åkte vi tillbaka och värmde oss vid älden. och sen drog vi hem till linnea
och kollade på "prinsessa". den va as bra! :D
och sen gick jag och eloise till högnäsvägen där jag tog bussen hem
och hon gick hem till sig ( hon bor nära)
och nu har jag bara suttit och tjockat mig framför tvn med o´boy :D
höller på att ladda upp bilder nu. det tar lite tid med 1090 bilder -.-
men nu ska jag dra till dansen :D ses!!


love Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0