pumpa!

hej!
idag var det en vanlig dag.
efter skolan gick jag hem till liniz, vi var så himla flamsiga! :P
och sen åkte jag hem o städade rummer och satt vid datan.
och sedan när jag plattat håret/ fixat kläder och övat dansen så skjutsade mamma
mig till skolan igen :P då var klockan halv 6. för det va klassfest där.
och alla tjejer skulle dansa till bad boys - alexandra burke ft. flo rida.
det gick faktiskt jätte bra! :D
jaa, programmet för kvällen:
- klassmiddag
- mat
- auktion
- frågesport
- efterrätten
- dansen
- klassmiddagen slutar
- jag och anna drar hem till ivar med han och egil.
- hem till anna
- sooova

filmen kommer när nån har lagt upp den på fejan för då koppar jag :P

Peace out Hillevi!
Jag tänker på dig precis just nue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0