onsdag & torsdag

tjenare!!  :)
i onsdags så slutade vi as sent -.-  16.00.
så jag åkte bara hem och slappade. och typ pluggade spanska ( som vanligt)
jaa det var min onsdag.

torsdag:)
idag var det en kortis dag. slutade 13.40!! :)
så då drog jag, anna, ello och linnea till centrum och fikade.
och det tog as lång tid, så efter det så snackade jag och ello lite.
och sedan stack jag hem. åt lite fruktsallad och sen stack jag till dansen.
as kul med disco!
och sen pluggade jag svenska lite..
och sen pluggade jag spanska till tolv.. -.-
as jobbigt. men min syrra kan spanska så hon gjorde den största delen
av min läxa, med lite av min hjälp. ibland är det skönt med en syrra!!
och sedan var det bara att börja packa till örebro :D
kommer bli as nice där, bara slappa och vara med dom jag älskar :)



love love Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0