måndag

hejhej <3
idag så var det en ganska chill dag, vaknade typ halv 7 och fixade mig och så :P
och sedan åkte jag till skolan.
men sedan så var et ganska kul, för ekman tog min mobbe :,(
men sedan när jag hade fått tillbaka den så tog jag hans och skickade ett sms
till nån susanne :P jag skrev : hej älskling <3
men det visade sig att det var hans mamma xD
så han blev typ fett sur, fast dom andra tyckte att det va fett bra! :)
men sedan så åkte jag till doktorn :P var typ 20 minuter sen.
men men... sedan åkte jag tillbaka till skolan och var med på mentorstimmen.
och efter skolan så gick jag, anna och linnea hem till eloise som är sjuk :( <3
så vi var där ock pratade i typ 1 timma :P
men sen gick jag till centrum, anna och linnea gick hem.
där köpte jag en ny mascara och en ny eye liner ( pensel ).
här hemma har jag bara suttit vid datan och kollat tvn ;)
paradise hotel!! <3
greta och andreas :,( <3
aja... nu ska jag nog lägga mig o sova.

jag och ebba <3



kisses Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0