kk

tjatja! :)
efter dansen igår så höllde datan fortfarande på att
ladda över bilderna -.- hade typ 219836187643781 bilder kvar.
men när jag skulle gå o lägga mig så hade jag laddat upp bilderna på datan,
men jag hittade dom inte :(
men eloise ( världens bäste vän btw ) hjälpte mig. :D tack!
jaa det var vell det som hände igår tror jag..
och idag så var det en vanlig dag.
mötte destiny på dalängen - som vanligt.
och sen i skolan hade vi gympa. men jag hade glömt mina skridskor
hemma -.- så jag och frida gick in i gymmet på vallen :D
så vi gymmade och läste (en bok som vi har i läxa) i en timme.
alla andra var as kalla men inte vi, haha :) skoja.
och jag och alice besämde oss för att vi ska bli as viga!!
det måste vi till discon jue!! :D
och efter skolan så satt jag, anna och linnea och ritade på varandras händer.
och då kommer typ alla killar in och ville att vi skulle rita på dom :)
jag ritade ett kinesiskt tecken på jakob :P
och efter det så skulle jag ta bussen hem, men missade den precis -.-
så jag fick gå till dalängen. men det var skönt med en promenad :)
och när jag kom hem så åt jag mellis ( chips och dipp ;)) och sen var det bara att dra iväg till friskis, kände att jag skulle va lite nyttig och träna. känner mig as sund eftersom jag också har godisfri månad :) och nu har jag precis käkat middag med felicia och marre ;) och nu sitter vi och dunkar musik
får se vad jag gör ikväll. känner mig inte på topp så jag tror jag ska va hemma och
krya faktiskt. för imorn ska jag först va med anna och sen ska jag vara med
vendela, frida, alice, erika, filippa och hannah på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0