guld

tjenare !
idag vaknade jag klockan 9 -.- för att jag skulle gå i kyrkan.
men det va kul, har varit där 2 ggr nue.
fett med nöjd över mig själv :D och sen skulle emma o jag på samma buss,
så vi satt o snackade lite :P och när jag kom hem så pluggade jag gärnet !! :)
och sedan var det dax för dans typ halv 5 på pappa skjusade mig dit :D
det var så **** jobbigt !!!! men as kul!!!! :D
och sed när jag kom hem så var jag helt slut :P
men mami o papi hade gjort mat när jag kom hem (A)
kyckling med skinn, mums! och till efterrätt åt vi melon! :)
så himla gott asså!
eftersom jag ska va nyttig så var det här en perfekt måltid... :P
och sen så lyssnade jag på musik/ pluggade/ pratade i telefonen.
och sedan la jag mig vid typ halv 12 kanske :P

en bild på mig och anna <3 härlig va?!


Peace out!! Hillevi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0