Foki <3

hejsan!
idag gick jag upp halv 11 och fixade mig och så och sen tog jag bussen till stan med anna. vi skulle träffa foki jue!
hon har läsar träff idag på cocoo på södermalm. ofc jag kom dit! det var så himla smockat där. man kunde inte röra sig!! men vi tog massa bilder, men jag hinner inte lägga upp dom bilderna nu. men dom kommer imorn. aja jag fick autograf och en affish! :D
och så träffade jag ricky också! och så köpte jag en ring och ett halsband!
vi gick därifrån typ 14, då gick jag in på donken och åt lunch och väntade på min familj som kom halv 4.
vi skulle gå på teater på dramaten. och den börjde typ 16.00 men jag satt och pluggade lite under tiden.
och efter teatern så gick vi och käkade en god middag på sturehov! ;)
och jaa när vi kom hem så tog jag lite ben & jerrys och satte mig vid datan.

jag köpte:

och



jag tyckte att dom va jätte söta i allafall :)

men nu såg jag att jag är med på fokis blogg!!!!
på den sista bilden från läsarträffen. cooolt va?!?!?

XOXO Hillevi

Kommentarer
Postat av: carro ♥

fin blogg :)

2010-02-14 @ 23:25:10
URL: http://yeahcarro.blogg.se/
Postat av: *Chowie*

Coolt namn du har! ;)

2010-02-14 @ 23:34:45
URL: http://chowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0