FBI

igår laggade mitt internet så jag kunde inte skriva -.-
men på fredag kvällen var jag bara hemma och kryade och slappade
framför tvn med ben & jerrys :D och dunkade musik såklart!!
och på lördag morgon vaknade jag kanske typ halv 12 :)
så jag klädde på mig och sen stack jag till anna.
vi slappade först och sen gick vi till centrum och köpte lite ingredienser till
cupcaces. så det bakade vi! när dom var i ugnen så såg dom perfekta ut,
men när vi tog ut dom så sjönk dom ihop "/ :( :S
och sen gjorde vi frosting, som skulle bli röd, men vi ahde haft i
kakao. så den blev typ bajsbrun -.-
så vi hade på as mycket frosting och sen silverkulor poch coctailbär.
HAHAHA.. resultatet blev inte riktigt som vi hade väntat os men vafan.. :D
och efter det så skulle jag ta bussen hem. as stressigt var det!!
men jag hann, även fast jag var iskall "/ och när jag kom hem så skyndade
jag mig att ta på mig mina polis kläder ;)
och sen drog jag iväg till hannah - hon och filippa hade tjejmiddag :)
och där var det några mer kompisar där. men vi åt tacos först
och sen till efterätt så var det choklad fondy med vit choklad :D gott!
och sen vid typ 1 så kom papi och hämtade mig. jaa, sen satt jag lite vid datan
och sen la jag mig :D  en underbar lördag!!

bilder kommer sen, om jag vågar lägga upp dom :)

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0