älsk <3

hejhej :D
igår så när jag precis somnat så bajsade esmi i mi palm -.-
så jag var så *** sur asså. men jag sprutade massa parfym för att det skulle lukta gott. men det som hände då vaar att det luktade förjävligt; kattbajs + parfym = äckligt! varje gång jag andades så fick jag en jävla host attack för att det kom parfym i halsen -.- men jag fick sova inne hos mami och papi ;) så det e lungt.

det har varit en vanlig dag idag :P
fast vi ahde hål timme istället för hemkunskapen,
så vi gick till matsalen och repade. mattanterna blev ganska
förvånade när vi stog där och dansade xD
men aja, efter skolan gick jag hem till Lolo :P
och vi gjorde typ inget speciellt :) bara myste tillsammans.
och sen åkte jag direkt från henne till min dans :)
och sedan kom min snälla mami och hämtade mig.
och när jag kom hen så väntade en semla på mig (a) för jag åt hos ello :P
o nu sitter jag med min älskade dator igen, jag ska nog snart sätta mig vid en bok som skulle varit utläst till förra fredagen (a) den heter " en komikers uppväxt ". skriver av jonas gardell :P
men smsa eller ring om det är nåt speciellt :D


love love Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0