Ute i vildmarken

Hej alla bloggläsare!
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har inte haft tillgång till dator. Men nu är jag iallafall i Värmland. Med hela tjocka säkten. Så vi springer runt här och kör fotboll hela tiden. Och spelar kort och badar och chillar i lagårn. Gaalet nice! Men jag FYLLER JU ÅR OM 3 DAGAR?! Gratta mig!!! Haha. Men jag förblir kvar här ute i skogen ett tag till.

JUSTE JAG SÅG EN VARG IGÅR! TYP 10 METER IFRÅN! AS LÄSKIGT, MEN JAG ÖVERLEVDE. HEHE..



Kommer hem på eftermiddagen den 15de. Och på kvällen så ska det vara återträff med konfat!!! How awsome??

Men igår var jag hos doktorn i hagfors. Dom fixade tån igen och nu är jag fit for fight igen!


alla skriover på tröjjorna, man ser att det står Hillevi ;)
 


jag och saga. Det var inte kul att åka från Lillsved..



Måste dra, alla väntar på mig.

SYL/ Hillevi

PS. jag fikade med ebba dan innan vi åkte, glömde nog att säga det. Mysigt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0