Lillsveds kväll

Hej!
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har inte haft dator. Men jag har varit på släktmöte i 4 dagar. Släkt med Selma Lagerlöf (hon på 20 lappen) Hehe. Så vi var kanske 300 pers där, och åt middagar och kollade Alma Löv (museum) och umgicks. Jättemysigt faktiskt!
Och vi kom hem igår och efter ca en timme så drog jag och mötte upp Constance, Agnes och Christine. Så vi drog och träffade alla andra tjejer. Men vi hittade absolut inte till stranden där vi skulle vara! Så vi gick i typ en timme, men till slut så kom vi fram. Och träffade alla glada och underbara Lillsvedare!
Vi badade, grillade, snackade och myste. Åå! Sedan vid typ ett så gick jag, christine, love, gustav, mattias och gustavs kompis. Vi chillade och kollade film. Och jag och Love sov i ett rum brevid dom andra, men det var jätte mysigt! Och idag så har jag varit hos gustav och vid femtiden så åkte jag hem. Frukosten var våfflor så det var en bra start på dagen.
SYL/ Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0