NEMO NISI MORS

Hej!
Nu är jag i Värmland! Har hur mysigt som helst! Just nu är det bara jag, Felicia, Elin, Oskar, Samuel, mamma, Petra, mormor och morfar. Igår köpte jag: Skinjacka, rosa golfbag, vit stickad tröja, rosa velour mjukisar, trosor och tillslut köpte jag... foppatofflor. Crime against fashion! Fulaste jag sett, men dom är ju gudomligt sköna! Så nu går alla runt i sånna här :) Haha.

Tumblr_l0846oqrku1qa4w2fo1_400_large

Juste jag fyllde ju år igår!! 15!!!!!!! Blev grattad av alla mysigt människor! Fick en Iphone, nyckelring, tvål, ring, almanacka, tröja, stickad tröja, bok, klackskor, pengar m.m. Lyckad födelsedag! Börjar med tårta sedan shopping och glass och sedan hem och mysa och sedan kvällsdopp. Väldigt mysig födelsedag!

Tumblr_l6quorl6ws1qa33qmo1_500_large

SYL/ Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0