Kräftskiva & Fika

Hejhej!
Idag har jag varit på jätte bra humör! Fick ju massa nya kläder av Felicia för nån dag sen. Typ 100 kläder, så jag har rensat i min garderob, känns skönt att ha lite mera plats i garderoben nu. Jag har också hollt på lite med presenten till Linnea, hon fyller ju år snart. Hehe.

Nu på kvällen var det kräftskiva. Våran årliga. Jätte mysigt var det! Lika kul som vanligt. Och Efter några timmar drog jag och träffade några konfa vänner och fikade med dom. Mysigt (såklart). Och så träffade jag BästaAnna på bussen också. En suuper dag så att säga!

Lite bilder från här om dagen

Åå min tid som blondin. Saknar! Fast jag trivs i brunett bättre. 


Jag och min is chai latte och min äppelpaj. Mums!


Jag och Filippa

SYL / Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0