Gröna Lund

Vi vaknade hemma hos Johanna. Åt frulle. Sedan vare hem mot stan. För jag skulle åka till landet. Så jag tog bussen hit. Och chillade gaalet med pappas kompisar och deras barn, mina kompisar. Dom sov här också. Men vid typ 2 så tog jag mig in till stan. mötte upp Christine och bytte om. Sedan drog vi till Gröna Lund. Jag hade jätteroligt där med mina vänner. Åkte typ allt. Och åt små donuts med nutella dipp. Hur gott?! Var där till det stängde. Sedan tog jag mig hem till landet.

Och idag väcktes jag i svinottan. 12.30.. Haha. Idag ska jag bara pyssla om mig själv och ta hand om min navel och min tå. Ska kanske åka till sjukhuset och kolla upp min tå. Men jag måste gå nu. Ska fixa lite te. Puss.

Bild från konserten. Men Lars Winnerbäck tröjorna och hans plektrum. Lycka?


Jag och Felicia

SYL/ Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0