Grill time ♥

Heej! Nu har jag precis kommit in från älden. Vi har suttit alla och grillat och snackat hatft mysigt! Var ute med båten en sväng förut, spegelblankt på vattnet, och aah helt underbart!

Tumblr_l6ygz7mi9u1qbm0d3o1_400_large

Men imorn så är vell planen att vi ska chilla hemma hela dagen och på kvällen så tar vi middag på "resturante pizzeria hagfors" hahah. Ååh Värmland är helt underbart! Tystnaden!

en grej som jag fick lära mig alldelles nyss var att

De som är vatten är:
Kräfta
Fisk
Skorpion


Eld:
Lejon (jag)
Vädur
Skytt


Luft:
Vattuman
Våg
Tvilling


Jord:
Oxe
Jungfru
Stenbock
 

haha intresseklubben antecknar!

Tumblr_l6ybptddty1qbkae6o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0