Funnen mobil!

Min mobil har ju varit borta ett tag, men nu har jag äntligen hittat den!!! Super glad!

Ska börja packa nu, skulle börjat för ett tag sen. Men facebook är för roligt hehe. Fast packningen tar ju inte så lång tid. Allt man ska ha med sig är regnjacka och gummistövlar typ. För varje sommar har det regnat 24/7. Och jag skojar inte. Inte så kul, men då blir det mys istället. Funkar lika bra faktiskt.


denna tröjan köpte jag på weekday. Köpte även i vit. "Wite light"


felvriden, men mina kläder.


anna, christine och johanna ♥

SYL/ Hillevi


Kommentarer
Postat av: L

Har en likadan tröja som dej :) den vita "white light" då kan vi matcha :P saknar dej! <3

2010-08-08 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0