1000 gånger starkare

Hej!
Igår kom jag hem efter skolan och pluggade spanska. Sedan åt vi framför tvn och kollade på Brokeback Mountain. Seriöst den bästa filmen jag någonsin sett! Men sorglig!

Juste, igår var det ett moppe gäng som körde förbi mig. Killar i typ 17års åldern. Dom vinkade och ropade och sånt när dom körde förbi. Haha. Men en av dom har skjutsat mig innan ;)

Men idag kom jag till skolan. Men när jag kommer dit så neej. Då är jag såklart en timme för tidigt -.-   Men jag såg Ludvig också där. Haha. Så vi gick till Eloise och väckte henne. Hon blev lite shockad över att Ludvig också kom. För det skulle bara varit jag först. Men vi satte oss och pluggade medans hon fixade sig. Och då kom hennes mamma med te till mig och Ludvig. Såå gulligt! ^^  Men Anna var lite sen. Men vi väntade på henne i allafall. Men då missade jag och Ludvig första delen på vårat prov. Men det kanske gick bra.

Men sedan gick vi på förhandsvisningen av 1000 gånger starkare. Den släpps i september igentligen. Den var as bra! Innan gick jag med Emelie, Oskar och Ludvig och köpte lite godis och läsk.

Sedan åkte jag bara hem. Skulle varit med Filippa och Stephanie men jag måste packa och sånt.

Dagens outfit:
svarta leggings - lindex
vitt linne - h&m
grå blus - vila
uggs - ugg australia
kofta - emelie
jacka - fjällräven
väska - abercrombie & fitch

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0