01.16

Heej!
Har ätit en underbar middag! Kyckling med skin och avokado salad med valnötter och massa gott. Och tzasiki. Och sedan massa godis :D

Nu sitter jag och bara chillar grillen. Kollar tv. Lyssnar musik. Blah Blah blah just nu. "Mtv after hours". Laddar över foton. Och chattar med dom sociala. Men imorn vet jag inte vad som händer.
Men på kvällen ska jag tp bowla med dom bästa ;). Ska bli skit kuk! Har inte träffat dom på typ ett halv år.

Men sedan äter jag också middag med dom och så, och sedan får jag se vad som händer. Men skoj ska det i allafall bli!

men jag ska ta och ringa Stephanie. Kanske inte nu dock..

Sov gott!!


Juste dagens outfit:
jeans leggings
först en rosa randig tröja - gina
sedan en vit tröja med knappar i ryggen ( bytte tröja med emelie efter ett tag)
ugg
ringar - marc by marc jacobs . New York
och en fläta i håret - Linnea ^^
 
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0