fredag!

Heej!
Jag vet at jag inte har skrivit på ett tag. Men jag har haft fullt upp! Men anyway igår hade jag ju dans, lika kul som vanligt! Och på hemvägen mötte jag Anna och Agnes. Men min outfit igår var: Jeans, röd blus, emelies kofta och vita tygskor.

Idag cyklade jag till skolan med Linnea som vanligt. Världboks dagen. Så vi hade frågesport först. Jag var med Ludvig. Kom 2a. Sedan drog vi till Anskarskyrkan och lyssnade på en författare. Johanna Nilsson. Vi har läst en bok av henne som heter Janis den magnifika.

Hade lunchrast i typ 1 tima. Satt och typ chillade i matsalen. Mys pys!

Sedan kemi och So. Men jag och några andra fick inga datorer så vi fick chilla bara ;) Sedan drog jag hem. Har tagit slut på Chai sirapen nu :,(  2,5 liter på typ några veckor.

Juste, idag ska min kompis Filippa pierca sig. Hemma?!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0