snyggingen till kusin gästbloggar!

hejsansvejsan
ja, nu är våran älskade hillevi med familj, i NewYork
oh neeej inte alls avundsjuka?
men dom har säkert jättetrevligt och jag är glad för deras skull
att dom får shoppa tills dom svimmar, you know
och new york värkar sååå mysigt! hih herregud
men nu ska jag inte bara prata om hillevi
de är ju faktiskt jag som bloggar nu.
jaaaao idag har jag haft match! jag vet inte hur vädret varit hos er
men här i kumla så har de varit sk*t varm
vi svimmade nästan.. men de funkade
vann med 3-1! hillevi är stolt jag lovar
imorron ska jag spela match igen klockan 6 på IP
haha kom gärna och titta;)
efteråt drar jag till josefin

glad påsk föresten! de är ju påsk fan
hihi sitter i köket och har precis smörjt in mig med någon typ av
brun utan sol, jag och ellinor skulle sola igår men de var stängt
så vi köpte b.u.s istället:)
ja jag är somsagt i köket oh känner goda lukten av pappas goda mat som han lagat
moa kommer hit ikväll och äter påskmat.. mysigt!

jag lägger säkert in ett inlägg imorron om jag hinner
pussochkram
hillevijohansson jag älskar dig
/linnea kusinfuckingvitamin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0