New York

Helo.
Nu är jag i USA. Flög hit tidigt i morse. När jag vaknade snackade jag med Linnea i 45 min så det blev lite brådis. Men vi hade tv på planet, kollade twilight, prinsessan och grodan, my name is Earl, The big bang theori m.m.

Och när vi hade kommit fram typ 13.20. Det var suuper varmt! nåra hade flip flopp. Men vi åkte till hotellet. Fixade oss, Sen drog vi till Bryant Park och satt och solade och käkade. Jag satt med uppkavlade leggings och dragit upp ärmarna på en tunn tröja. Barfota ^^ . Sen kollade vi lite i affärer och sedan taxi hem ^^ En super bra dag! Det är såå SEX AND THE CITY här ;D

Nu ska vi sova, även fast klockan här är typ 6 på kvällen xD As trötta..

Dagens outfit: (morgon)
Tunna leggings
Långärmad baströja
Odd molly jacka
Converse

Dagens outfit: (kväll)
Långärmad baströja
Jeans leggings (uppkavlade)
Odd molly jacka (tunn)
Klackskor - Massi Modutti

Pussisar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0