Onsdag!

hej!
Jag hann inte skriva igår. Men det var en kul dag! Hade hemkunskap. Var med Anna. Vi var grymma. Sedan satt vi utomhus och åt. Typ alla i våran halvklass. Mys!

Efter skolan gick jag på dansen. Kul att träffa alla igen. Sedan flummade jag Amanda och Veronica sjukt mkt på busshållsplatsen. Men sedan kom  det några killar som var ganska läskiga. Så jag åkte med Amma och Verinica till centrum och sedan väntade jag på min buss. Ringde Linnea, snackade i typ 1 timma. Mamma blev lite orolig för att jag aldrig kom hem. Haha.

Men jag har i allafall besställt tågbiljetter! :D Ska bli kul!

Men idag försov jag mig. Andra onsdagen i rad (A). Men jag tog i allafall bussen till skolan. Gjorde mini lägenheter på bilden. Skoj skoj.

Men idag har det varit ganska soligt. As nice jue!  måste jag ju hem och packa. Ska ju dra tidigt på fredag!
Så nån gång kanske det blir Alexander och nån gång kanske Nicklas. Men vi får se ;)

Imorn blir det stan med Filippa och Stephanie. En snabbis bara, sedan

Men jag måste fortsätta på mitt svenska tal. Så hejdå! puss/ Hillevi (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0