I skolan

Hejhej
Nu sitter jag på en svenska lektion ^^. Men i allafall idag har varit en nicig dag. Soligt som fan, har suttit ute och solat ganska mkt. Juste, jag försov mig idag.. Skulle upp 7.30, vaknade 10.00. Jaa men jag skyndade mig till skolan. Tog cykeln.

Btw, I lördags var det en tjej på Lidingö som dog. Hon var bara 17 år. Hela livet framför sig. Hon har gått i min skola, så jag vet vem det är. Det går massa rykten om hur hon tog livet av sig. Hoppade från taket, tog piller. Men ingen vet säkert. Men R.I.P Linda Folchhammar.
Någon har gjort en grafitti bild till hennes minne i vår skola.

Men efter skolan så ska jag och Filippa göra något. Kanske dra hem till mig.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara komentera lite fel:

Linda forchhammer

och inte i vår skola utan i en tunnel VID skolan ;)

2010-04-14 @ 17:58:47
Postat av: :D

Fin header Hillevi! Puuus <333

2010-04-14 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0