:D

jag hittade det här inlägget i mitt utkast sp jag publicerar det nue.

Vem har du snackat med i telefon med idag? Alexander, Max, Oskar, Linnea, Anna och Nea tror jag.

Vem har varit snäll mot dig senast? Oskar, Anna och Linnea

Vem kramade du senast? Anna eller Linnea.

Vem smsade du senast? Pontus Nyström

Hahahahah, intresant va? :D

Men asså den här veckan har varit jätterolig tycker jag! Varit med dom jag älskar. Haft roligt! Snackat stört mycket i telefon. ^^

Men juste Valborg, antingen åker jag till Örebro, eller så är jag på HUstegaholm eller så åker jag till Saltsjöbaden.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

*Hustigaholm

2010-04-21 @ 08:19:08
Postat av: Anonym

haha ello! men det stavas faktiskt Hustegaholm! :D

2010-04-21 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0