ABERCROMBIE

hejhej
I söndags när vi skulle till Balthazar så gick vi till Hard rock café istället. Time Square. Skit mysigt! Fast när vi kom hem så var min mobbe borta :,( men vi åkte tillbaka så den va kvar!

Mondag
Först frulle på Hotellet. Första dan. Sedan gick vi till Abercrombie. Stog bara i kö i typ 20 min ?! För dpom släpper in dom 450 första. Sedan när dom har gått ut så släpper dom in nya. Men vi kom med. 2 klänningar, 1 soltopp, 1 jeans shorts, 1 t-shirt, 1 väska och en parfym.

Sedan drog vi och käkade lunch på Rockefeller Center. Där satt vi och solade i ett linne och en kort kjol och gladiator sandaler. Medans dom åkte skritskor brevid oss.

Sedan gick vi och kollade på Juicy igen. Felicia köpte en jacka. Sedan typ Victoria´s secret, forever 21, Versace, Gant osv osv. Men Victoria´s secret var faktiskt en riktig besvikelse..Hade typ inget.

Men sedan gick vi hem och fixade oss på typ 15 min. Hade bokat bord på Balthazar. As mysigt. Fick faktiskt först en komplimang av en förbipasserande "Nice shoes ladies". Och sedan "I like your skirt" hihi ;)

Dagens outfit (först)
Ett vitt linne - H&M
En midje hög kjol - Monki
Gladiator sandaler

Kvällens outfit
Ny klänning från Abercrombie
Nya jeans shorts från Abercrombie
Klackisar från Massi Modutti

Ps. Imorgon ska det bli typ 30 grader.

LINNEAÅKESSON JAG ÄLSKAR DIG

Pussar


Kommentarer
Postat av: Hannah

euuuw till dig linda? avensjuka lilla fattiga shit, hillevi har massa vänner och alla älskar henne för hon är bäst!



stackars dig linda, du har säkeert inga vänner, dåligt med pengar och gasnka oälskad så du måste trycka ner andra personer, stackars dig <3

2010-04-06 @ 23:42:12
URL: http://hanha.blogg.se/
Postat av: Sanne

orka att du tog bort lindas kommentar!! HAHA ska den "coola"kusinen komma och hjälpa dig!? Du har fann ingen stil!

Men jag trodde att WB inte fanns längre... man borde ha fattat vid detta lag att det är såååååååå förra året!

2010-04-07 @ 16:51:00
Postat av: LINDA

verkligen!!! jävla BBBBBB brud!

2010-04-07 @ 18:38:32
Postat av: LINDA

verkligen! jävla BBBBBB tjej!

2010-04-07 @ 19:06:33
Postat av: sanne

NEJ! jag menar DIG LINDA din jävla fitta! jag vet vem du är och i vilken skola du går och Linda en sak ska du veta jag bryr mig INTE om din jävla kusin!!!

LÄMNA HILLEVIS BLOGG IFRED NU!!!

2010-04-07 @ 19:10:47
Postat av: Hannah

ERA FUCKING FITTOR!!!!!!!!! SANNE OCH LINDA HEJ RINKEBY BARA FÖR ATT NI INTE HAR NÅGRA PENGAR BEHÖVER NI INTE VARA AVENSJUKA! DRA HÄRIFRÅN ÄCKEL FITTOR

2010-04-08 @ 18:23:15
URL: http://hanha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0