1 april

hejhej
Idag hade vi sköj i skolan. Slutade 12. hehe. Då cyklade jag till Torsvik för att klippa mig. Det blev jätte fint! Hon färgade/ slingade och klippte mig.
Och nu är jag hemma, kollar tv. Ska snart käka påskmiddag. För att vi är ju i USA på påsk. Och så har jag fått ett stort påskägg av mamsen.

Och ikväll så träffar jag nog tjejerna tror jag.

Idag är det ju första april. Och jag har blivit utsatt för 2 stycken april april.
Den första var anna som sa att det fanns Chailatte i caféterian. Och den andra var Linnea som kommenterade här på bloggen. Det var från nån Marie som ville ha henne som personlig stylist. Linneas gick jag såå på! hahah.



Puss puss 


Kommentarer
Postat av: Marie

hahah! bara för att jag är såå grym på aprilskämt!! .D :D du, ha det bäst i NewYork! kmr sakna dej, men vi höres så fort du kmr hem! <33

2010-04-02 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0